Menu

DARIO DARIO Author
Title: Michel Platini...I Hate you...
Author: DARIO
Rating 5 of 5 Des:
Καλημέρα σε όλους σας!Το θέμα είναι να μην περιμένουμε τις γιορτές και τα κάλαντα για να βγάλουμε κάποιο μεροκάματο (όταν ήμουν πιτσιρικάς...


Καλημέρα σε όλους σας!Το θέμα είναι να μην περιμένουμε τις γιορτές και τα κάλαντα για να βγάλουμε κάποιο μεροκάματο (όταν ήμουν πιτσιρικάς,έκλεινα συμβόλαιο για να πάμε να καλαντίσουμε,ο Πανάγος ξέρει)αλλά να έχουμε κάτι στην μπάνκα μας για να τις χαρούμε τις γιορτές ανάλογα!!!Στην αρχή όταν πρωτοκοίταξα το κουπόνι,η αλήθεια είναι πως δεν μου άρεσε πολύ και όχι μόνο επειδή προηγήθηκε Champions League αλλά και λόγω χημείας των αγώνων.Εν τέλει την βρήκα την άκρη και πιστεύω να γεμίσουμε τις τσέπες μας.Μακάρι να κλείσει θετικά η βραδιά απόψε και να χαμογελάμε με τις επιλογές μας.Παρακάτω σας παραδίδω το μενού το οποίο είναι ποικίλο και για όλες τις τσέπες!!!Μεσοβδόμαδα μάτωσε λιγάκι η ευρώπη….τώρα να μην ματώσουν και λίγο οι κερατάδες οι ΒΟΟΚS???????

Α΄ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

240. ΜΑΝ Γ.-ΟVER
256. ΤΣΑΡΛΤΟΝ-2
262. ΣΕΦΙΛΝΤ ΓΙΟΥΝ.-1
265. ΧΑΝΤΕΡΣΦΙΛΝΤ-OVER
299. ΞΑΝΘΗ-1
319. ΑΝΝΟΒΕΡΟ-OVER
322. ΜΟΝΠΕΛΙΕ-Χ2
326. ΠΑΡΙ-OVER
338. ΠΑΛΕΡΜΟ-1
342. ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-OVER

Β’ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

232. ΓΚΛΑΝΤΜΠΑΧ-2
254. ΝΟΤΣ ΚΑΟΥΝΤΙ-Χ2
261. ΠΡΕΣΤΟΝ-UNDER
312. ΛΑΤΣΙΟ-2
313. ΣΙΕΝΑ-1
326. ΠΑΡΙ-2

ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ-ΣΥΣΤΗΜΑ-ΜΟΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ

234. ΚΟΛΩΝΙΑ-1
241. ΜΠΟΛΤΟΝ-Χ
275. ΣΑΟΥΘΕΝΤ-2
319. ΑΝΝΟΒΕΡΟ-Χ
322. ΜΟΝΠΕΛΙΕ-2/OVER
324. ΡΕΝ-Χ
336. ΒΑΛΕΝΘΙΑ-2
337. ΙΝΤΕΡ-1

Καλές επιλογές….καλή ξεκούραση (εγώ την έχω ανάγκη) και μην ξεχνάτε οτί το ζητούμενο είναι το μεροκάματο…Μείνετε συντονισμένοι!!!

Χορηγος

Δημοσίευση σχολίου

 
Top