Oλοκληρώθηκαν οι έξι πρώτες στροφές του φετινού πρωταθλήματος της formula 1 με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να δείχνει οτι θα είναι φέτος πρωταγωνιστής και οι 'αλλοι... απλά ''κομπάρσοι''. Ας δούμε λοιπόν τι κρατάμε μέχρι στηγμής.
Σεμπάστιν Φέτελ: Αγρίεψε ο ''ταύρος''
Μακράν ο καλύτερος μέχρι τώρα και σαφώς βελτιωμένος από πέρυσι και ο ίδιος άλλα και η ομάδα του. Στο προηγούμενο grand prix ισοφάρισε το καλύτερο ξεκίνημα σαιζόν με πέντε νίκες
και μία δεύτερη θέση , ένα ρεκόρ που το έχουν πετύχει μόνο οι Νάιτζελ Μάνσεν(1992) και ο (ποιος άλλος) Μίκαελ Σουμάχερ(1994). Έτσι σε περίπτωση νίκης του στο Μόντρεαλ (πολύ πιθανό) θα τους ξεπεράσει! Προσωπικά η βελτίωση του Φέτελ σε σχέση με πέρυσι δεν είναι τόσο στις οδηγηκές του ικανότητες αλλά στην άψογη συνεργασία με
τούς μηχανικούς του, τόσο στην βελτίωση του μονοθεσίου του αλλά και κατά την διάρκεια του αγώνα, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που στην ενδοεπεικοινωνία τους λέει πότε πιστεύει οτι πρέπει να μπεί στα πιτς και τί θα έπρεπε να αλλάξει στην στρατηγηκή του, κάτι που δεν το έχω δεί από τους άλλους πιλότους των κορυφαίων ομάδων και κυρίως απο τον teammate του Μάρκ Γουέμπερ ο οποίος παρεπιμπτόντως έχει σημειώσει πτώση σε σχέση με την περσινή σαιζόν.
Λιούις Χάμιλτον - Τζένσον Μπάτον: θα πιάσουν επιτέλους ρυθμό;
Οι δύο πιλότοι της Mclaren Mercedes χαρακτηρίζονται φέτος απο την αστάθεια τους απο αγώνα σε αγώνα και πιο συγκεκριμένα ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ενώ στο ένα grand prix είναι δεύτερος ή πρώτος στο επόμενο απλά θα συμπληρώνει την δεκάδα! Για του λόγου το αληθές, στην Αυστραλία ξεκίνησε δυναμικά βγαίνοντας δεύτερος, έπειτα έκανε βουτιά στην όγδοη θέση στην Μαλαισία. Εκπληκτικές ήταν όμως οι αποδόσεις του στην Κίνα και την
Ισπανία οπου τερμάτισε πρώτος και δεύτερος αντίστοιχα, ενώ ενδιάμεσα στην Τουρκία ήρθε τέταρτος χωρίς να διεκδικίσει τίποτα περισσότερο. Και ερχόμαστε στην προηγούμενη εβδομάδα στο Μονακό οπου ήταν ο ''αφανής ήρωας'' της έκτης θέσης. Ο Μπάτον πάλι είναι λίγο πιο σταθερός απο τον ομόσταβλό του αλλά και αυτός είναι σε ρηχά νερά καθώς κυμαίνεται μεταξύ βάθρου και εξάδας.
Το μεγάλο στοίχημα λοιπόν της Mclaren αν θέλει να διεκδικησει τον τίτλο είναι να σταθεροποιήσει στις πρώτες θέσεις του βάθρου τους δύο οδηγούς της. Παρόλα αυτά θεωρώ οτι οι δύο οδηγοί της έχουν διαφημιστεί ως κορυφαίοι ενώ με βάση την γενική εικόνα τους αποδικνύονται απλά καλοί οδηγοί!
Ferrari: Ξυπνάει ο Αλόνσο, σε λήθαργο ο Μάσα
Αντιστρόφος ανάλογη δείχνει να είναι η πορεία των πιλότων της Ferrari καθώς στα τρία πρώτα grand prix βρισκόταν στην ίδια μοίρα, με τον Φελίπε Μάσα να κερδίζει στον νήμα του τερματισμού τον Φερνάντο Αλόνσο. Στην συνέχεια και με βάση το μονοθέσιο της Ferrari που υπολοίπετε αρκετά απο αυτά της Red Bull και Mclaren σε ταχύτητα και αεροδυναμική ο Αλόνσο έδειξε να συνέρχεται απο το αρχικό σοκ και να παλεύει στα ίσα για κάτι καλύτερο στούς αγώνες χάνοντας την νίκη στις λεπτομέρειες στο Μονακό, ενώ ο Μάσα πηγαίνει απο το κακό στο χειρότερο με εγκαταλείψεις σε Ισπανία και Μονακό και μένοντας εκτός δεκάδας στην Τουρκία. Πιστεύω πως ίσως ήρθε η ώρα δραστικών αλλαγών στην Ιταλική εταιρεία αλλάζοντας τον Μάσα που δείχνει οτι δεν μπορεί άλλο και εξελίσοντας το μονοθέσιο διώχνωντας επιτέλους το φάντασμα του Μίκαελ Σουμάχερ καθώς αποτότε που αποχώρησε ο Γερμανός έχουν να δούν άσπρη μέρα(με εξαίρεση ίσως το 2007-08).
Υ.Γ. Για τον Λιούις Χάμιλτον ήθελα να ασκήσω πολύ σκληρή κριτική αλλά θα περιμένω να δώ τι θα κάνει στην συνέχεια, αν και την άποψή μου δύσκολα να μου την αλλάξει!!
Υ.Γ.2 Ετοιμάζω αφιέρωμα στον μεγάλο Μίκαελ Σουμάχερ που θεώρω όμως οτι κακώς επέστρεψε και οτι πρέπει να ξανάαποσυρθεί.
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ... ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΟΥΜΑΧΕΡ... ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΝΤΙΚΟΥΛΗΣ