Menu

wonapartis wonapartis Author
Title: Κορίτιμπα για ταμείο
Author: wonapartis
Rating 5 of 5 Des:
Έχω αρκετό καιρό να δώσω προγνωστικά, σήμερα όμως κάτι μου λέει ότι θα πάμε ταμείο. Τι ο καφές που έπεσε, τι η χούφτα που με φαγουρίζει, έχω...

Έχω αρκετό καιρό να δώσω προγνωστικά, σήμερα όμως κάτι μου λέει ότι θα πάμε ταμείο. Τι ο καφές που έπεσε, τι η χούφτα που με φαγουρίζει, έχω ένα καλό προαίσθημα. Ξεκινάμε με την Ουρουγουάη και την Ολλανδία. Οι οράνιε είναι 36 ματς αήτητοι και οι σελέστε προετοιμάζονται για τον Κόπα Αμέρικα του Ιουλίου. Αρκετός κόσμος θα δημιουργήσει καυτή ατμόσφαιρα. Πιστεύω ότι η Ουρουγουάη θα πάρει την άτυπη ρεβάνς. Στιρίζουμε λοιπόν τα παλικάρια από την Λατινική Αμερική, Καβανί, Σουάρες και Φορλάν λογικά θα ταλαιπωρήσουν πολύ τους Χέιτινγκα και Ματάισεν. Ας πάμε τώρα και στην Βραζιλία εκεί όπου η Κορίτιμπα υποδέχεται την Βάσκο Ντα Γκαμα στον επαναληπτικό του τελικού κυπέλλου χώρις τον πρώτο της σκόρερ τον Ακινό που είναι τιμωριμένος, αλλά με την δύναμη της έδρας και τον οπαδών της πού κάνουν το γήπεδο πραγματικά να κοχλάζει. Πιστευώ ότι η Κοριτιμπα θα πάρει την νική σε αυτό το ραντεβού με την ιστοριά της και θα κατακτήσει το πρώτο κύπελλο της ιστορίας της. 16 νίκες σε 17 αγώνες στην έδρα της η Κορίτιμπα. Επίσης φέτος στο πρωτάθλημα φιλοδώρισε με 5 γκολ την Ντα Γκάμα. Για να κλείσει η τριάδα γιατί στον Οπαπ η Ουρουγουάη παίζεται σε τριάδα μόνο θα βάλουμε και την Μπρομαποϊκάρνα 1, πιστεύω να έχουμε τύχει και να μην μας κάνει καμιά κηδεία


123.Μπρομαποϊκάρνα - Κβίντινγκ 1. (1,35)
125. Ουρουγουάη - Ολλανδία 1. (2,40)
128. Κοριτίμπα - Βάσκο Ντα Γκάμα 1. (1,90)
Απόδοση 6.15

Χορηγος

Δημοσίευση σχολίου

 
Top