Menu

elgaitan elgaitan Author
Title: Οι Thunder στα τελικά της Δύσης (video)
Author: elgaitan
Rating 5 of 5 Des:
Ο πρώτος σκόρερ της κανονικής διάρκειας του NBA , Kevin Durant , χρωστούσε ένα καλό παιχνίδι στην ομάδα του μετά την απογοητευτική εμφάνισή...
Ο πρώτος σκόρερ της κανονικής διάρκειας του NBA, Kevin Durant, χρωστούσε ένα καλό παιχνίδι στην ομάδα του μετά την απογοητευτική εμφάνισή του στο 6ο παιχνίδι της σειράς. Η απάντησή του ήταν εμφατική και με 39 πόντους και 9 ριμπάουντ οδήγησε τους Thunder στην νίκη-πρόκριση επί των Grizzlies με 105-90. Οι γηπεδούχοι, αν και δυσκολεύτηκαν στην αρχή, πήραν τα ηνία του αγώνα και με συμπαραστάτες του Durant τους Westbrook που έκανε το πρώτο του triple double figure σε παιχνίδι playoff (14 π. 14 ασ. 10 ρ.) και Harden (17 πόντοι με 4 τρίποντα) έδωσαν το εισιτήριο για τα τελικά της Δύσης εκεί που τους περιμένουν οι Mavericks. Διακρίθηκε επίσης και ο Collison (8 π. 12 ρ.) για την πολύ καλή άμυνά του πάνω στον ηγέτη του Memphis, Zach Randolph ( 17 π. 10 ρ.) που τελείωσε τον αγώνα με 6/15 σουτ. Η πορεία της αξιόμαχης ομάδας του Lionel Hollins τελείωσε το βράδυ της Κυριακής, αλλά αξίζουν πολλά μπράβο, τόσο στον ίδιο, όσο και στους παίκτες του για τα φετινά κατορθώματά τους. Πλέον αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η κόντρα μεταξύ των γεμάτων ενθουσιασμό και νιάτα Thunder και των έμπειρων και διψασμένων για τον τίτλο Mavericks.

Δήλωσαν μετά τον αγώνα:

«Δεν ήμασταν εύστοχοι και δεχθήκαμε 17 πόντους από αιφνιδιασμό. Άξιζαν την νίκη. Ο Durant έδειξε ότι έχει καρδιά πρωταθλητή. Αλλά είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μου, για το που φτάσαμε φέτος και για το που θα φτάσουμε στο μέλλον.» Lionel Hollins coach των Grizzlies

«Αυτό που προσπάθησα να κάνω, ήταν να δίνω στους συμπαίκτες μου ελεύθερα σουτ από την αρχή του αγώνα. Δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό. Ο Kevin (Durant) μου είπε να παίξω όπως ξέρω και να μην δίνω σημασία σ’ αυτά που γράφετε και λέτε.» Russell Westbrook για την εμφάνισή του και την κριτική που του ασκήθηκε τις τελευταίες μέρες

«Κάθε φορά που πλησιάζαμε στο σκορ, κάναμε λάθος ή αστοχούσαμε στα σουτ και ο Westbrook έτρεχε στον αιφνιδιασμό. Και κάθε φορά που αστοχούσαν οι Thunder, οι Collison και Westbrook μάζευαν τα επιθετικά ριμπάουντ.» Lionel Hollins

«Δεν έπαιξα καλά στο 6ο παιχνίδι και ήμουν αναστατωμένος με τον εαυτό μου που απογοήτευσα τους συμπαίκτες μου. Έλεγα και ξαναέλεγα στον εαυτό μου ότι πρέπει να ξεκινήσω δυνατά σήμερα και να επιστρέψω στις καλές εμφανίσεις.» Kevin Durant

Δείτε το video με τα highlights του αγώνα:

Χορηγος

Δημοσίευση σχολίου

 
Top