Menu

statharas statharas Author
Title: Όταν η μουσική πηγαίνει γήπεδο..
Author: statharas
Rating 5 of 5 Des:
  Η έμπνευση δεν υπάρχει μόνο στους διαδρόμους ενός ωδείου, ούτε στο ρυθμό μιας μπάντας. Η σύνθεση και η μελωδία συνοδεύουν όλες τις κερκίδε...
  Η έμπνευση δεν υπάρχει μόνο στους διαδρόμους ενός ωδείου, ούτε στο ρυθμό μιας μπάντας. Η σύνθεση και η μελωδία συνοδεύουν όλες τις κερκίδες των γηπέδων και μάλιστα με τέτοιο παλμό που ξεσηκώνουν τα πλήθη! Η αλήθεια είναι ότι η ποιότητα της μουσικής στις εξέδρες δεν είναι και η καλύτερη, αλλά ποιος συνθέτης δε θα ήθελε 20 και 30.000 κόσμος να τραγουδάει το τραγούδι του;
   Ας ξεκινήσουμε από αγαπημένα συνθήματα ομάδων που έχουν ωραίο ρυθμό, μελωδία αλλά και στίχο…(αλφαβητικά)

α)



«μια αγάπη έχω στην καρδιά μονάχα μία, την κιτρινόμαυρη θεά άλλη καμία, κι όσο γυρίζει αυτή η γη θα σε αγαπάω αεκ για σένα μια ζωή θα τραγουδάω …»

β)


«σ αγαπώ και θα στο λέω Άρη ολε ολε ολεο δυνατά πιο δυνατά πιο δυνατά, είσαι αρρώστια μου μεγάλη πουθενά δεν έχει άλλη θα τρελαθώ αν δε σε δω θα τρελαθώ…»
γ)


«για μια ζωή να ξέρεις δε θα σταματάω το όνομα σου να το τραγουδώ και Ηρακλής ο ένας στον κόσμο άλλος κανένας…»
δ)


«θρύλε ολε θρύλε ολε σε βλέπω και τρελαίνομαι το θρύλο μου τον αγαπώ και πάντα τον ακολουθώ ποτέ εγώ θρύλε εγώ δε θα σε αφήσω μοναχό…»

ε)


«σε γνώρισα από παιδί μικρό παναθα μου μου πήρες το μυαλό μεγάλωσα δε γίνομαι καλά μαζί σου έπαθα εγώ ζημιά…»

στ)



«οοο παοκάρα έχω τρέλα μες το μυαλό, όπου και να παίζεις πάντα θα σ ακολουθώ, για σένα θα πεθάνω και για σένα μόνο ζω…»

Τα συνθήματα που διάλεξα είναι τυχαία, το μόνο που κοίταξα είναι να μην έχουν ύβρεις. Οι φίλαθλοι σίγουρα δε μένουν σε τέτοια συνθήματα, αλλά εμείς δεν είμαστε που τα τραγουδάμε? Όποιος θέλει μπορεί να μην ψιθυρίσει λόγια που προσβάλουν και θίγουν οικογένειες και θεσμούς. Ας μην κατηγορούμε μόνο τους άλλους, υπάρχει και η όμορφη πλευρά των γηπέδων και τη θέλουμε!!...

Περιμένω τα σχόλιά σας,
mpampis87





Χορηγος

Δημοσίευση σχολίου

  1. καλο και πρωτότυπο άρθρο!ευγε αγόρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλο θεμα για αρθρο. πιστευω ομως οτι υπαρχουν καλυτερα συνθηματα. ας πουμε π.χ. του ολυμπιακου. ''τα καπνογονα περνουνε φωτια... τα τυμπανα βαρανε και αυτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. epitelous me dikaioses anonime 2..to sinthima tou olimpiakou pou mpike einai oti na nai..ego ta elega vevaia alla den m akouse..
    pontiaras

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mpravo re mpampis87 polu prwtotupo arthro..keep up the good job !
    perimenw ki alla arthra sou!

    el chelo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστω για τα like και τα σχολια.
    Για τα συνθηματα εχω να παω στον πρωτο φιλο οτι "τα καπνογονα παιρνουν φωτια.." εχει βρισια μεσα γι αυτο δεν το εβαλα.

    mpampis87

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top