Menu

DARIO DARIO Author
Title: Πάμε ευρώπη!
Author: DARIO
Rating 5 of 5 Des:
Καλησπέρα σας!Μετά από μια εβδομάδα απουσίας μου λόγω υποχρεώσεων επανήρθα και πάλι στην μάχη..ευτυχώς ο φίλος μου ο Solo έβγαλε τα κάσταν...

Καλησπέρα σας!Μετά από μια εβδομάδα απουσίας μου λόγω υποχρεώσεων επανήρθα και πάλι στην μάχη..ευτυχώς ο φίλος μου ο Solo έβγαλε τα κάστανα από την φωτιά επειδή ήταν αδύνατον από εκεί που βρισκόμουν να το έκανα εγώ.Ρε λές να μείνω στα βουνά μήπως και κάνουμε τρελό σερί από εκεί???Θα φανεί στην πορεία..
Ποτέ δεν μου άρεσε η διακοπή των πρωταθλημάτων λόγω ΕURO ή ΜΟΥΝΤΙΑΛ.Και αυτό καθαρά στοιχηματικά.Διότι πάνω που ρολάρουν οι ομάδες και έχεις μια καλή εικόνα της κατάστασης,σταματάνε.Για κάποιες ομάδες λειτουργεί θετικά και για άλλες όχι.Σήμερα είναι σχεδόν το ξεκαθάρισμα σε κάποιους ομίλους και γενικά το κουπόνι δεν είναι για πολλά –πολλά.Το ποντάρισμά μας θα είναι χαλαρό και όχι για κυνήγι κερδών.Καλύτερα να απολαύσουμε το ματσάκι της ΕΛΛΑΔΑΣ και ας ευελπιστούμε πώς θα έχουμε θετικό πρόσημο στην βαθμολογία μας το βράδυ.Υπομονή και το επόμενο Σ/Κ είναι κοντά με full αγωνιστικές καθώς και με ευρωπαικά παιχνίδια μεσοβδόμαδα της άλλης.
Για σήμερα έιναι τα παρακάτω..μείνετε συντονισμένοι..καλό σας βράδυ!
159. ΡΩΣΣΙΑ- Under
160. TOYΡΚΙΑ- Χ
208. ΣΟΥΗΔΙΑ- 2

Χορηγος

Δημοσίευση σχολίου

 
Top